Decembermornar
Publicerat den

 
 
Enligt mig så har nu de oficiellt mysigaste mornarna börjat. Decembermornar = Julkalendern. Mitt jobbschema ser ut som så för tillfället att jag inte går hemifrån förrän kl 9:00 4 av 5 dagar så jag har världens bästa mornar just nu.
Jag går upp kl 7, sätter på te-vatten, skär en klyfta citron och pressar den i min temugg, har i några droppar hunung och sist det varma vattnet. Varmt citronvatten är magiskt gott!
Sen tänder jag aventsljusstaken, sveper filten om mig och sätter på tvn lagom till 7:15 då Barna Hedenhös börjar.
 
 
Nu kan jag hänga med i samtalen med barnen på jobbet också, fast det gäller att inte avslöja nåt då vissa barn ju ser avsnittet på kvällen istället ;-)
 
 
 
 
 



Isabella

Hej Cecilia! Tack för din kommentar på min blogg. Dock strular bloggen lite just nu, så därför syns inte din kommentar. Du undrade var jag bodde och just nu befinner vi oss strax utanför Lund, i Flyinge, Vi bodde inne i Lund tidigare. Din blogg verkar jättemysig. Ska kolla runt lite:) Önskar dig en fin helg! Kram



URL: http://www.isabellasfoto.nu





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?