En mindre bra måndag
Publicerat den

Idag har jag varit och lämnat blod för att testa om jag är allergisk mot gluten, laktos etc. Blodprov är det vidrigaste man kan göra enligt mig. Jag kan hoppa fallskärm tusen gånger, men när det kommer till blodprov får jag nästan panik. Jag börjar gråta, svettas och får svårt att andas normalt men nu är det gjort och jag hade två gulliga sköterskor som tog väl hand om mig ❤️
Efter det köpte jag mig ett nagellack för att jag varit så duktig, och tog en sakta promenad genom stan!
 
Nu ska vi laga tacos och titta på ensam mamma söker, puss puss!
 






Isabella

Hej igen Cecilia! Vad visade blodproverna? Jag har celikai nämligen och har lite glutenfria recept på min blogg. Men hoppas att du mår bättre och har fått rätt hjälp:) Kram



URL: http://www.isabellasfoto.nu





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?