Nyupptäckt estet
Publicerat den

Bild från Gabriel Forss Instagram

Nu har äntligen kören satt igång! 

Jag är en nyupptäckt liten estet kan man säga. Jag älskar att sjunga, måla, baka, fota, pyssla, dansa, rita, photoshopa, sy, inreda och ja... skapa och vara kreativ helt enkelt :) 
Sjungit har jag gjort hela mitt liv. Mina föräldrar berättar ofta hur jag redan som bebis kunde sitta nyvaken i spjälsängen och jollra, nynna och skratta. 
Jag var ju antagligen född till detta men har inte riktigt bejakat mina andra estetiska kunskaper innan i livet, utan det har kommit nu på senare år. Guuuud vad gammal jag låter, jag är ju faktiskt bara 27 ;-) 
Egentligen hade jag nog velat hålla på med skapandet mycket mer än vad jag gör, kanske jobba med det i framtiden. Men jag vet inte hur, med vad eller på vilket sätt, nåt tips?

Här är några få smakprov på 2 målningar och några foton jag fotat med iphonen:


























Jag är långt ifrån ett proffs men jag tycker det är superkul och skulle vilja utveckla alla mina estetiska sidor :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?