VIP-bloggare
Publicerat den


För ett par dagar sedan kom jag över en sida på Instagram som heter @sojkawalles. Intresserad som jag är på att skapa nya kontakter och nätverk samt att hitta nya vänner och bekanta här i Malmöregionen, bestämde jag mig för att ge det ett försök. Ett försök till att bli VIP-bloggare alltså.
Jag har ju min Hubby och hans bekantskapskrets men som relativt nyinflyttad har jag inte direkt någon egen. Och jag lovar att Hubby inte alltid är intresserad av att gå på symässor, bloggevent och afternoon teas ;-) så finns det nåt bättre sätt att träffa nya människor på än att vara bland folk?
Inte nog med att jag får möjlighet att gå på olika events och träffa nya människor, jag får en anledning till att fota och blogga ännu mer!!

Såå... jag håller tummarna (och Hubby håller tummarna) för att jag ska bli utvald. Och ni kan ju också hålla tummarna, så får ni nåt ännu roligare att läsa om :)

Vill du också bli VIP-bloggare eller bara vara med på events? Kolla in deras Facebook-sida: https://www.facebook.com/sojkawalles?ref=ts&fref=ts






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?